Kluczowe funkcje gwarantujące sukces naszym klientom!

Funkcje ułatwiające kontakt z klientem

..............................

Zespół dostępny pod jednym numerem telefonu

Klienci dzwonią na numer Infolinii, a wyznaczeni pracownicy odbierają połączenia bezpośrednio na swoich komórkach. Telefon klienta zamiast do jednej osoby (która może być zajęta) trafia na telefony Twojego zespołu, co zwiększa szansę szybkiej obsługi.

..............................

Automatyczne oddzwanianie do tych, którzy się nie dodzwonili

Jeśli z jakiegoś powodu klient nie dodzwoni się do Twojej firmy (np. dzwonił po godzinach pracy lub byłeś zajęty) - taki kontakt nie jest utracony. Infolinia samoczynnie oddzwoni do klienta i połączy go z Twoim pracownikiem gdy będzie osiągalny.

..............................

SMS-owe powiadomienia budują lojalność klienta

Dzwoniący mogą otrzymywać powiadomienia SMS ułatwiające dalszą obsługę: SMS z zapowiedzą kontaktu dla tych, którzy się nie dodzwonili, SMS z linkiem do strony www dla dzwoniących poza godzinami pracy lub informacja z danymi konsultanta po rozmowie telefonicznej. Sam decydujesz jak ma wyglądać obsługa klienta.

..............................

Praca zdalna? Usługa dla każdego modelu pracy

Twój zespół musi jedynie odbierać telefony, nic więcej. Bez problemu odróżnisz połączenie z Infolinii FastCall. Nie ma znaczenia gdzie pracują - rozmowę na komórce można odebrać w każdym miejscu.

..............................

Zbieraj kontakty klientów 24/7, obsługuj gdy pracujesz

Sam decydujesz w jakich godzinach Twoja firma będzie obsługiwać połączenia. Niezależnie od tego klienci mogą zamawiać kontakt 24/7. Ich obsługa zostanie zrealizowana gdy już pojawisz się w biurze.

Funkcje gwarantujące personalizację wizerunku firmy

Powitania Infolinii dostosowane do Twojej firmy

Infolinia ma możliwość ustawienia zapowiedzi jakimi chcesz powitać klientów dzwoniących do firmy wtedy kiedy pracujesz oraz wtedy gdy firma ma wolne.

Funkcje zwiększające produktywność Twojej firmy

1

Wyręczamy handlowców z obowiązku oddzwaniania do klienta

Jeśli klient nie dodzwoni się do Twojej Firmy - kontakt nie jest utracony. Infolinia samoczynnie oddzwoni do klienta, doprowadzając do rozmowy z Twoim pracownikiem wtedy, gdy gdy będzie osiągalny.

2

Audyt telefonicznej obsługi klienta w Twojej firmie

Dzięki raportom dowiesz się ile dokładnie telefonów trafia do firmy i jak są obsługiwane. Analiza połączeń, analiza rozmów, raporty online oraz eksport danych do pliku .csv.

3

RODO dla kontaktów telefonicznych

Otrzymasz gotowe rozwiązanie do pozyskiwania zgód marketingowych dla rozmów telefonicznych. Twój zespół nie musi już tracić czasu.

4

Integracja z CRM

Wszystkie kontakty telefoniczne w jednym miejscu + możliwość przekazywania statusów odbytych rozmów do CRM firmy.

5

Wybór godzin obsługi telefonów od klientów

Konfiguracja infolinii pozwala w prosty sposób określić w jakich godzinach i dnia tygodnia Twoj zespół chce obsługiwać telefony klientów.

6

Nagrania rozmów do oceny skuteczności sprzedawców

Odsłuchując zawartość merytoryczną rozmów ocenisz jakość swoich sprzedawców oraz dowiesz się o co najcześciej pytają Twoi klienci​​​​​​​.

SPRAWDŹ jak Twoja firma może wykorzystać Infolinię FastCall

Przetestuj bezpłatnie
14 dni za darmo 5-minutowa instalacja

Załóż konto i rozpocznij
14-dniowy bezpłatny okres próbny

Rejestrując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych teleadresowych oraz oświadczasz że zapoznałeś się z klauzulą informacyjną oraz akceptujesz jej warunki 3WAY Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przedstawienia mi informacji handlowej przez telefon - wyrażenie zgody jest świadome i dobrowolne ale niezbędne do nawiązania kontaktu telefonicznego.

Administratorem Danych Osobowych jest 3WAY Sp. z o.o. Więcej

Dziękujemy!

Niebawem nasz doradca skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby pomóc Ci dostosować nasz produkt do Twoich potrzeb.

Do usłyszenia!

Masz pytania?
Czekamy na Twój kontakt: pomoc@infoliniafastcall.pl