Klienci dzwonią na numer Infolinii, a wyznaczeni pracownicy odbierają połączenia bezpośrednio na swoich komórkach. Telefon klienta zamiast do jednej osoby (która może być zajęta) trafia na telefony Twojego zespołu, co zwiększa szansę szybkiej obsługi.
Jeśli z jakiegoś powodu klient nie dodzwoni się do Twojej firmy (np. dzwonił po godzinach pracy lub byłeś zajęty) - taki kontakt nie jest utracony. Infolinia samoczynnie oddzwoni do klienta i połączy go z Twoim pracownikiem gdy będzie osiągalny.
Dzwoniący mogą otrzymywać powiadomienia SMS ułatwiające dalszą obsługę: SMS z zapowiedzą kontaktu dla tych, którzy się nie dodzwonili, SMS z linkiem do strony www dla dzwoniących poza godzinami pracy lub informacja z danymi konsultanta po rozmowie telefonicznej. Sam decydujesz jak ma wyglądać obsługa klienta.
Twój zespół musi jedynie odbierać telefony, nic więcej. Bez problemu odróżnisz połączenie z Infolinii FastCall. Nie ma znaczenia gdzie pracują - rozmowę na komórce można odebrać w każdym miejscu.
Sam decydujesz w jakich godzinach Twoja firma będzie obsługiwać połączenia. Niezależnie od tego klienci mogą zamawiać kontakt 24/7. Ich obsługa zostanie zrealizowana gdy już pojawisz się w biurze.
Infolinia ma możliwość ustawienia zapowiedzi jakimi chcesz powitać klientów dzwoniących do firmy wtedy kiedy pracujesz oraz wtedy gdy firma ma wolne.
Jeśli klient nie dodzwoni się do Twojej Firmy - kontakt nie jest utracony. Infolinia samoczynnie oddzwoni do klienta, doprowadzając do rozmowy z Twoim pracownikiem wtedy, gdy gdy będzie osiągalny.
Dzięki raportom dowiesz się ile dokładnie telefonów trafia do firmy i jak są obsługiwane. Analiza połączeń, analiza rozmów, raporty online oraz eksport danych do pliku .csv.
Otrzymasz gotowe rozwiązanie do pozyskiwania zgód marketingowych dla rozmów telefonicznych. Twój zespół nie musi już tracić czasu.
Wszystkie kontakty telefoniczne w jednym miejscu + możliwość przekazywania statusów odbytych rozmów do CRM firmy.
Konfiguracja infolinii pozwala w prosty sposób określić w jakich godzinach i dnia tygodnia Twoj zespół chce obsługiwać telefony klientów.
Odsłuchując zawartość merytoryczną rozmów ocenisz jakość swoich sprzedawców oraz dowiesz się o co najcześciej pytają Twoi klienci.
Masz pytania?
Czekamy na Twój kontakt: pomoc@infoliniafastcall.pl