Kierując połączenia telefoniczne do całego zespołu zwiększysz szansę, że klient dodzwoni się za pierwszym razem. To idealne do pracy zdalnej!
Nie musisz komunikować wielu numerów do obsługi klienta a klienci nie muszą wydzwaniać pod różne numery. Ty decydujesz kto odbiera telefony lnfolinii.
Klient nie dodzwonił się do Twojej Firmy? Infolinia FastCall automatycznie do niego „oddzwoni”. Klienci lubią być pozytywnie zaskoczeni.
Sprawdzisz ile telefonów trafia do Twojej Firmy i jak są obsługiwane. Miej wszystkie kontakty w jednym miejscu i większą kontrolę.
Gdy firma jest nieosiągalna wystarczy zamówić kontakt zwrotny by zostać obsłużonym tak szybko jak to tylko możliwe.
Telefon klienta zamiast do jednej osoby (która może być w danej chwili zajęta) trafia na telefony całego zespołu co diametralnie zwiększa szansę błyskawicznej obsługi.
Koniec z frustracją i stratą czasu na wielokrotne telefony do firmy bez efektu. Wszyscy dzwoniący na Infolinię mają 100% pewność obsługi.
Klienci lubią być pozytywnie zaskoczeni. Pokaż im jak dbasz o dobra obsługę i oddzwoń do nich jak najszybciej, jeśli się do Ciebie nie odzwonili!
Masz pytania?
Czekamy na Twój kontakt: pomoc@infoliniafastcall.pl